Monday, April 14, 2008

Stagiul de initiere in speologie de la Ratei

In weekendul 11-13 aprilie am fost la Ratei, la stagiul de initiere in speologie organizat de clubul de speologie Focul Viu. De fapt acesta a fost al doilea weekend, primul fiind in perioda 4-6 aprilie. Baietii de la club impreuna cu stagiarii au plecat de vineri dimineata, noi astia cu servici ( respectiv eu,Horatiu si Sasha) am ajuns pe la 11 seara dupa ce desigur am dat cu nasul pe la restaurantul preferat din Pucioasa. Sambata o echipa de stagiari impreuna cu Radu si Octav au mers in pestera Ratei, cealalta echipa a ramas la faleza unde am prestat si eu cu Sasha- Horatiu fiind cadru. Toate bune si frumoase, vremea buna, baietii se miscau bine pe faleza. Spre final am facut si un mic concurs pe faleza castigat de Horatiu, dar nu se pune ca el e cadru. A doua zi am intrat in pestera Ratei impreuna cu Radu si cu echipa de faleza. Mi-a placut mult, mai ales ca asteptam de vreo 3 ani sa revad pestera. Pe la 6 am iesit din pestera, am mers la Cerbu sa ne strangem bagajele si evident schimb de impresii intre. stagiari, cadre, etc. Pe la orele 8, am mers cu totii la acelasi restaurant foarte drag noua din Pucioasa unde am prestat pana pe la 10 seara. Orele fiind intarziate ne-am intors la campie, adica in Bucuresti ca deh asta este trebuie sa muncim.
















No comments: