Monday, February 02, 2009

Pe Varful Tiganesti




In ciuda prognozei proaste anuntata pe toate site-urile de specialitate weekendul ce a trecut a fost unul deosebit asta pentru ca am combinat o zi de schi la Sinaia  sambata cu o tura pe Varful Tiganesti duminica. 
Duminica dimineata pe la ora noua pe drumul de Poarta ma regaseam  alaturi de Radu, Cristi, Corina, Cristina si Iulian dornica sa incep prima tura de iarna din 2009. Dupa un urcus sustinut prin padure am ajuns in Poiana Clincea unde ne-am oprit pentru prima pauza de masa.
 
Am continuat urcusul prin padure pana la iesirea la golul alpin sau "alpine emptiness".

Am continuat sa urcam pe creasta prin ceata dar dupa putin timp a rasarit soarele pentru noi si Bucegii maiestuosi se infatisau privirilor noastre.



Urcusul a fost frumos, vedeam creasta si  parca impulsionati de spectacolul oferit de crestele inzapezite am inceput sa marim ritmul. Efortul a fost rasplatit din plin iar peisajul era de vis.






Din pacate pe creasta nu am putut sa zabovim prea mult din cauza orei intarziate asa ca dupa o ultima privire spre Bucegi am inceput coborarea. La coborare ceata si-a facut din nou aparitia dar noi coborasem din creasta. Prin padure am mers la frontale iar pe la sapte seara eram la masina. Tura de exceptie! 

No comments: