Monday, September 28, 2009

Maros MTB Maraton si altele la Cluj

Ce sa zic, va fi un post foarte scurt. Am fost la Cluj pentru maratonul Maros, cu ganduri mari. Sambata, am zis sa dam un trail-running prin Faget, un plan mai vechi al meu. Plecare din capat din Manastur de la Baza Unirea, urcare pe banda rosie pana in Feleac, apoi banda albastra pana pe Peana si coborare pe cruce albastra inapoi in Manastur. Exaltarea maxima a fost ca am reusit sa alergam fara oprire toata urcarea pana in Feleac. Incredibil! Apoi pe banda albastra ne-am mai relaxat. N-am mai urcat pana pe Peana, ci am ocolit pe la baza si am coborat crucea albastra, unde au aparut primele probleme de oboseala (dureri de ficat, etc...). Per total, in jur de 20 km. Dar data viitoare cand mergem la Cluj repetam experienta, cu GPS-ul si aparatul foto la noi, sa vedem exact. Traseul mi se pare cel mai bun antrenament de trail-running posibil.

Duminica ne-am prezentat, plini de energie, in Gilau, la start. Am avut un start foarte bun, iar pe prima urcare pana la Muntele Rece am tinut un ritm care m-a surprins. Se prefigura o zi deosebita si un rezultat bun. Insa, pe ultimele bucati de urcare, la o portiune mai abrupta, am auzit un "piiinggg" de sub mine si bicicleta a inceput sa mearga ciudat. Am oprit si am descoperit o spita rupta si infasurata pe pinioane. Roata fiind cu 24 de spite, business-ul meu s-a cam incheiat. Sa nu o distrug de tot, am luat-o in spate si am taiat-o la pas pana in C.P. Acolo am stat sa incurajez lumea pana a venit Roxana. Ea a zis ca nu mai are chef, asa ca am facut schimb de biciclete (ca ea e mai usoara) si am coborat in Somesul Rece, de unde ne-am intors pe sosea. Din fericire, roata mea nu s-a dus de tot, asa ca am reusit sa o repar inapoi la Bucuresti. Asta e, trebuia sa mi se intample si mie odata ceva, ca prea am mers trouble-free pana acum. In afara de asta, maratonul a fost organizat deosebit, cu un traseu si o echipa de nota 10. Felicitari, si sper sa ne vedem la anu' cu mai mult noroc pe dealurile care imi sunt atat de dragi si pe care mi-am petrecut copilaria.
Atasez aici doua poze cu noi din miile de poze facute de cei de la Westend, parteneri in organizarea concursului. Nota 10 cu steluta pentru ideea si mai ales pentru munca depusa la sistemul de cautare a pozelor dupa nr. de concurs.

Inca o data, fotografii facute de Westend (sper ca nu e o problema ca le-am pus aici):



Toate rezultatele si traseul le puteti gasi pe site-ul maratonului, iar toate pozele (enorm de multe) le puteti gasi pe site la Westend.

No comments: