Saturday, November 13, 2010

Un vis indeplinit, o indoiala spulberata - cu cursiera la Campina

De cand am fost prima data pe traseul-minune Campina - Sotrile - Nistoresti - Comarnic - Secaria - Paltinu - Sotrile - Nistoresti m-am intrebat cat de dement trebuie sa fii sa faci traseul asta cu cursiera, mai ales cu angrenaj dublu. Mi se parea oricum foarte tare sa-l faci si pe MTB.

Ei bine, cu ocazia noii mele fixatii cu cursiera, am fost si m-am executat, adica am facut-o! Da, am parcurs traseul cu cursiera, fara probleme, fara pauze pe bucatile de urcare. Si da, se poate face si de catre un ciclist mediu cum ma consider eu, inclusiv celebra urcare pe Valea Fiarelor. O tura super, cu Sorin si cu Alex, dar in care n-am facut prea multe poze..


Sorin si Alex luptand pe catararea Comarnic - Secaria


Impreuna cu Sorin, fericiti ca am biruit din nou acest drum fioros

No comments: