Sunday, March 16, 2008

Un pic de schi - doua ture in Azuga si Sinaia

Dupa Austria am revenit cu picioarele pe pamant, respectiv pe partiile de la noi. Sambata am plecat cu Roxana spre Sinaia, unde se anunta nu stiu ce mare test de schiuri, cu gandul sa testez si eu niste Dynastaruri si Elanuri in perspectiva. Din pacate, situatia a fost ceva mai trista, la Sinaia batea vantul si nu mergea cabina, implicit pica si testul. Asa ca am tras spre Azuga. Acolo, peste gheata cu bolovani de pe partie s-a depus un super pulver. Mie mi-a placut, la Roxana nu ca fugea zapada un pic sub schiuri. Am dat o Sorica si doua Cazacu si ne-am retras, atat din motive financiare (Azuga e totusi cam scumpa) cat si datorita socului reintalnirii cu partiile noastre dupa Austria. Am bagat o masa copioasa la Furnica si ne-am intors repede la Bucuresti.

Duminica speranta n-a murit asa ca am plecat cu Sorin inapoi la Sinaia, unde de data asta am urcat cu cabina. Ne-am intalnit si cu Doru si inca un prieten. Totusi, testul de schiuri se pare ca n-a mai avut loc. Am dat o tura pe Valea Dorului si am urcat un pic pe piei ca sa dam o tura spre Valea Vanturis, unde Doru a tras o cazatura de nota 10. Apoi am urcat pe piei inapoi si am coborat pe Carp, destul de dragut. Dupa parlamentari lungi, daca sa mai dam un Carp sau nu, am hotarat sa mergem la Azuga unde trebuia sa fie un super pulver, si sa dam o Urechea. Ajunsi sus in Azuga, am descoperit ca pulverul ud de Sambata s-a tasat si a rezultat o partie impecabila, motiv pentru care am dat vreo 4 ture pe Cazacu. Apoi s-a facut seara si ne-am retras spre Bucuresti.

No comments: