Saturday, August 30, 2008

Castor, noul nostru puiutz

Saptamana asta a venit un moment pe care-l asteptam de mult: sa cumparam un pui de caine pe care sa-l ducem la Draganesti. Stiam de la Vlad de niste Golden Retriever-i abia nascuti care asteapta sa-si gaseasca un nou stapan. Asa ca joi seara, dupa o oprire la pet-shop de unde am cumparat toate cele de trebuinta, am mers la Snagov de unde ne-am ales si noi un baietel, pe care l-am botezat Piscot, dar care are numele oficial "Le Grand Sioux". Am avut de unde alege:

L-am ales pe cel mai grasut dintre baietei, o dulceata pufoasa, pe care am dus-o la noi in apartament unde urma sa stea pana vineri, cand va cunoaste casa lui cea noua, cu gradina mare in care sa se joace, la Draganesti.

La destinatie, a fost foarte fericit, iar parintii Roxanei foarte incantati de cadou. I-am schimbat numele in Castor, deoarece cand va creste mare dulau nu o sa i se mai potriveasca Piscot. Dar deocamdata e un catelus foarte dulce, iubitor si cuminte si ne este foarte dor de el. Dar stim ca acum e fericit si zburda prin curte, posibilitati pe care nu i le ofera viata la bloc.

No comments: