Sunday, April 05, 2009

Mountain Bike la poalele Coziei

Dupa plimbarea cu Castor la Cozia am hotarat ca duminica sa incercam un MTB, sa urcam la Manastirea Stanisoara pe drum si apoi sa coboram pe poteca pana la Manastirea Turnu. Ni s-au alaturat Raluca si Alex, care ne-au asteptat ceva timp in Valcea. Traseul este cel de jos din imagine, cel de sus este cel ce l-am facut sambata pe jos.

Profilul la tura pe jos:

Profilul la tura de bike:

Tura, desi scurta (sub 20 km) este destul de dura si, impreuna cu o urcare pana in varf pe drumul auto, ar completa o zi de bike in Cozia. Din pacate, inca pe varf e zapada. Urcusul la manastire e normal ca dificultate, mai putin ultima bucata care e destul de abrupta. Apoi urmeaza o succesiune de coborari si de urcari pe poteca bolovanoasa, totul finalizandu-se cu o coborare prin padure destul de simpla dar frumoasa, singurele dificultati tehnice fiind lespezile de piatra de pe ultima bucata inainte de Turnu. Acolo am picat si am reusit sa-mi fac praf roata Mavic Crossride de pe fata... Dar mai bine sa lasam imaginile sa spuna totul.

Datorita faptului ca la mijlocul zilei am ramas fara bicicleta, ne-am retras spre Cheia, in Buila, unde Alex si Raluca au facut o tura pe bicicleta pana la intersectia Pahomie/Cheia iar noi am lasat masina la Manastirea Iezer si am mers pe jos pana la Pahomie si inapoi, cu tentative de alergat. Daca e sa ne luam dupa semne, am facut 18 km in putin peste 2 ore, ceea ce nu e rau deloc.

Toate pozele se gasesc pe Webshots.

3 comments:

Mihai said...

nota 10 !

Anonymous said...

Ar fi fost frumos sa urcati pana la varful Cozia...nu decat pana la Manastirea Stanisoara

Campian Horatiu said...

Pana in varf din pacate eu n-am gasit alte variante de MTB decat drumul auto, pe care l-am facut de mai multe ori. Chiar sunt curios daca mai sunt si alte posibilitati de MTB din varf, fie ele si doar de coborare, ca pe traseele pe care am fost pe jos (dinspre Stanisoara) nu prea merge de MTB.