Saturday, October 12, 2013

Sugas Trail Race

Sugas Trail este inca un concurs la prima editie, organizat de oameni inimosi si pasionati. Cum nu cunosteam zona si oricum aveam drum pe la Cluj, am zis sa facem o escala pe acolo toti trei. Si cum sunt multe concursuri in toamna asta si nu prea avem cum sa facem cu Rares, am zis ca la asta va participa Roxana si eu stau de dadaca.



Traseul a fost deosebit de frumos, mult peste asteptari. Chiar daca a fost pe dealuri, prin paduri si pasuni, a avut niste pante absolut serioase. Culorile toamnei i-au dat un farmec aparte. Roxana a participat la tura lunga unde a iesit pe locul 5 la categoria 30+ cu un timp de 3h15min cu care ar fi iesit pe 3 la 18-29, dar na, la sporturile astea batranii fac legea....



Dupa ce s-a intors Roxana si l-a preluat pe Rares, am dat si eu o tura pe traseul scurt sa vad cum e. Noroc ca mi-am pus traseul pe telefon, ca organizatorii deja stransesera marcajele de pe mare parte din el, un mare plus pentru ei din partea mea. M-am simtit minunat sa alerg pe covorul de frunze uscate si sper sa revenim si la anu' si poate sa ne organizam cumva sa putem participa amandoi.

La Cluj m-am razbunat si am mai dat o alergare de vreo 18 km pe traseul meu preferat din Faget...

No comments: