Saturday, May 25, 2013

Hit the Top !!!

Unul din cele mai provocatoare si frumoase concursuri la care am fost in viata mea e Hit the Top, in organizarea lui Ion Trandafir. O idee exceptionala, ca de altfel tot ce poarta marca lui Ion. Un concurs cat se poate de simplu: Bran - Vf. Omu si retur, pe cel mai direct drum posibil, Valea Ciubotea. Un concurs al celor puternici, urcare si coborare de dificultate maxima. 9 km in sus, 9 km in jos din care 3 sunt de forestier. Daca nu erau aia parca m-as fi simtit si mai bine, dar na, erau buni de un pic de incalzire.



Astfel, am luat amandoi startul in cea mai nebuna cursa de alergare. Evident, am intrat in domeniul meu cand s-a terminat forestierul si am mers, efectiv, la limita organismului in sus pe vale. Mergeam exceptional, pierdeam cate putin cand mai venea o zona de plat si ma mai depaseau alergatori. Undeva in zona de sus a vaii, unde batea vantul rau de tot, m-am oprit si mi-am luat foita de vant si m-a ajuns Bubulu cu care m-am alergat apoi pana la Omu. Am reusit performanta personala sa ajung in varf in mai putin de 2 ore, lucru pe care nu mi-l inchipuiam posibil. Ba mai mult, am reusit apoi sa cobor inapoi in drumul forestier in mai putin de 1 ora. In total cu 3 ore si un pic ma simt total implinit de ce am facut la concursul asta. Roxana s-a simtit un pic mai rau, dar si ea a petrecut o zi frumoasa.



Duminica am incercat sa dam o plimbare cu Raresel pana la Curmatura, prima lui iesire pe munte, dar din pacate ploaia ne-a intors de la jumatatea drumului.

No comments: