Saturday, December 07, 2013

Original: concurs pe scari 34 de etaje la SkyRun

Oricate nebunii ai face in viata, mereu se iveste cate ceva nou de facut.... Si in categoria asta intra si concursul SkyRun organizat de cei de la Smart Atletic in sprijinul umanitar al celor de la Hospice Casa Sperantei. Un concurs... de urcat pe scari. Dar nu orice scari, ci scarile celei mai inalte cladiri din Romania, SkyTower din Pipera, prin bunavointa Raiffeisen Properties, proprietarul cladirii. Un concurs de urcat 34 de etaje!!! Startul s-a dat cate 2 participanti la 10 secunde, sa nu se faca mare aglomeratie....


De la inceput mi-am dat seama ca e altceva. Stiam ca am muschii pregatiti pentru o asemenea provocare, dar nu imi inchipuiam cat de slab stau cu plamanii. Eu am avut norocul sa merg si la un antrenament inainte, asa ca stiam cam cum sta treaba, dar Roxana a participat la prima vedere. Mie nu mi s-a parut greu pentru picioare, am reusit sa urc cate doua trepte pana sus, chiar daca treptele au fost ceva mai mari decat cele obisnuite, dar pentru plamani a fost omor. La finalul celor doar 4 minute si jumatate de efort caile respiratorii imi ardeau de durere si, practic, pana seara am avut probleme de respiratie si tuse cu expectoratii de la scurtul efort facut.... Roxana zice ca nu i-a fost asa de greu, dar eu nu cred ca a tras destul: a pierdut podiumul la 7 secunde. Eu mi-am propus sa fiu in primii 10%, ceea ce s-a si intamplat. In schimb, Roxana a ramas cu o durere intr-un genunchi care nu ne dam seama de la ce e, mai ales ca ne-am si incalzit inainte cat de cat.... Eu am avut nevoie ca sa ajung sus de 4:25.0 si am luat locul 29 din 201 la categoria mea iar Roxana de 5:25.5, timp cu care a iesit pe 5 la categoria ei din vreo 32.





Noua ne-a placut mult ideea, sigur vom reveni de cate ori se va mai organiza un concurs din asta, e prea fun sa trecem peste el.

No comments: