Saturday, January 04, 2014

Momente istorice!!! Trail-running in adidasi in mijlocul iernii pe Vf. Omu

Lipsa totala a zapezii in acest inceput de iarna ne-a dat si ocazia de a face lucruri inedite. Printre ele, sa dam o alergare in mijlocul lui Ianuarie tocmai pe Varful Omu. In adidasi, la colanti si tricou. Sper totusi ca aceasta experienta pe care am trait-o cu Catalin Toda si Eugen sa ramana ceva unic si iernile viitoare sa fie ceea ce trebuie.

Am plecat de la Cota 1400, alergare pe traseu, insotiti si de Stefan care nu prea mai fusese pe jos pe munte, el fiind un bun cursierist. Am taiat-o pe traseul de Piatra Arsa si am traversat toate vaile pe care in mod normal se schiaza mergand pe drumul inierbat, cu pete ocazionale de zapada. Doar pe dealul dinainte de Piatra Arsa am dat de ceva zapada inghetata. Practic am alergat aproape fara probleme pana la Omu in adidasi. Stefan a fost si el pana la Babele. La Omu era plin de lume care statea la soare ca vara si doar mici urme de zapada. O zi memorabila, frumoasa, dar pe care nu pot sa zic ca imi doresc sa o repet vreodata....







No comments: