Wednesday, January 01, 2014

Revelion 2014 la Bran, cu familia

Trecerea in anul 2014 am decis sa o petrecem cu familia, rudele si prieteni de familie la Bran, la pensiunea Cehov, la gazdele si prietenii nostri Ioana si Ion Trandafir.

Cum iarna a fost cam precara, activitatile au lasat de dorit. Totusi, m-am mobilizat pentru 3 zile de schi in Poiana, respectiv de urcat pe piei si coborat. In total am reusit vreo 6 urcari pana sus in 3 zile. Din pacate doar una a fost cu Roxana, doar una in care am schiat si cu Ion si una... singur. Roxana e incantatata de noul ei echipament de schi. Eu sunt incantat ca am facut si eu putin antrenament. Cei din Poiana au scos ce se putea scoate din partii cu tunurile de zapada si pentru asta putem doar sa-i felicitam.

Am mai dat in dimineata de 1 ianuarie o alergare frumoasa pe dealurile Branului si, la finalul zilei, am facut o mica plimbare cu Raresel in rucsac pana la crucea de pe dealul de deasupra Branului, sub Magura, nu stiu exact cum se numeste locul. O sa pun niste poze de acolo, ca la schi n-am avut ce sa pozez.




No comments: