Sunday, March 09, 2014

Din nou cu drag la Cupa Calimani

Anul trecut am mers plini de incantare la Cabana Lomas din Muntii Calimani pentru prima editie a concursului de schi de tura Cupa Calimani. Vremea nu prea a tinut atunci cu noi, ploaie la start, vreme urata.... Dar totusi ne-a placut. Ne-a placut atat de mult incat sa ne incumetam sa mai batem o data drumul lung pana la Toplita pentru o revedere cu frumosii Calimani...

Asa ca am plecat din Bucuresti cu Andrei Olariu si, impreuna cu nelipsita Corina Sava din Brasov am ajuns vineri noaptea la Cabana Lomas din inima Calimanilor. De data asta muntii ne-au asteptat cu vreme superba, zapada de zile mari (din pacate nu chiar pana la cabana) si un traseu care a putut sa fie mai generos decat cel de anul trecut, desi daca ar fi fost mai multa zapada organizatorii ar fi facut ceva si mai tare. Poate la anu'

Am avut insa o cursa foarte buna. Am luat un start multumitor si am mers in spatele Alexandrei Dobre cam tot concursul. M-am simtit foarte bine, moralul ridicat, pot sa zic ca am fost in forma maxima si mi-a mers totul bine. Desi am implinit 35 de ani, era categorie de la 36, asa ca am intrat cu tinerii, dar daca as fi fost la categoria urmatoare ieseam pe 4, la foarte putin de locul 3. Asta e semn ca la anu' trebuie sa bag tare de tot ca sunt sanse.....

A doua zi am mai dat o tura pana la statia meteo Retitis, de mult visam sa ajung pe acolo pe schiuri, dar spre deosebire de sambata acum a fost un viscol taios sus pe creasta. Ne-am intors destul de repede ca e drum lung pana la Tartasesti.

Cei de la GligaTV ne-au incantat cu niste poze superbe si un film, ce sa zic, impresionant de peste o ora despre concursul nostru. Ia priviti ce poze frumoase ne-au facut, si la final pentru cine are rabdare filmul:



No comments: