Saturday, March 01, 2014

Pentru prima data la Bucegi Winter Race

Cu Bucegi Winter Race nu mi s-au aliniat planetele niciodata. Ba nu am vrut eu sa merg la prima editie si am avut dreptate, ba a intervenit ceva, ba m-am imbolnavit. Anul asta am negociat inca de la Squeezy cu Stetca Ioan sa facem echipa si de vineri seara, impreuna cu Dani si familia lui, am ajuns la Padina. Organizatorii ne-au primit cu caldura si prietenie. Natura mai putin, zapada fiind foarte putina si facand cam imposibila parcurgerea traseului planificat. Noroc cu Luci Clinciu care a improvizat repede un traseu de vreo 10-11 km in zona saua Strunga superb. Am ramas toti impresionati. A fost atat de fain incat imediat dupa ce am terminat am supt toti o ciorba si am mers in gasca mare sa-l mai dam o data. Oameni faini, vreme faina, toate perfecte.... Pacat ca a trebuit sa plec sambata. Dar sa lasam imaginile de la CarpeDiem TV si pozele sa vorbeasca:








No comments: