Sunday, May 25, 2014

Weekend de relaxare de ziua lui Ion in Bran

De ziua lui Ion Trandafir am fost invitati la el in Bran sa sarbatorim si nu am putut refuza invitatia. Asa ca se anunta din start un weekend plin de sport, in speta MTB ca sa ma mai dau cu scula cea noua.

Prima zi am dat de dimineata o alergare pe traseul clasic de o ora din jurul pensiunii, apoi am plecat fara Roxana intr-o tura faina prin niste zone necunoscute cu tot grupul de la pensiune. Am plecat din Bran pe camp spre Zarnesti, apoi am trecut dealul pe niste drumuri si poteci superbe spre Poiana Marului. Din Poiana Marului am mers la recomandarea lui Ion pe o super urcare adevarata care m-a scos la niste antene deasuprea Zarnestiului, de unde a inceput o coborare fantastica pe single trail pana in oras la piata. Intoarcerea am facut-o prin Magura, sa fie mai interesant.

Spre seara am mai dat o tura, de data asta si cu Roxana, pe prima bucla din traseul 60 al lui Ion, unde Roxana a mers deosebit de bine.

Seara a urmat cheful de chef, unde ne-am sarbatorit cu Ion care a schimbat prefixul pana dupa miezul noptii...

A doua zi, dupa inca o alergare matinala, am plecat cu Roxana la o intalnire cu maestrul Rosioru, in Moieciu, cu care am mai dat cateva bucati frumoase din zona fantastica de MTB a Branului, urcarea pe Valea Lunga, urcarea in DN de jos din Cheile Gradistei, urcarea din Sbarcioara si Sirnea, trecerea din Sirnea in Poiana Grindului si apoi de acolo inapoi in Magura si in Moieciu. O super tura.... Cat poate sa aiba de oferit zona asta la MTB....

No comments: