Tuesday, February 05, 2008

O zi in Poiana Brasov si o zi in Baiului

Weekendul asta ne-am gandit sa mergem o zi in Poiana Brasov la schi si o zi pe undeva prin Baiului la schi de tura. Asa ca am plecat sambata pe la 6 din Bucuresti impreuna cu Horatiu si cu Sorin spre Poiana ca ninsese mult si aveam sperante de zapada buna pe partie. In Poiana urma sa ne intalnim cu Adi si cu Liviu care au zis ca sosesc un pic mai tarziu. Pe la 9-9:30 eram deja la gondola asa ca pana au ajuns Adi si Liviu aveam deja 2 coborari. Din pacate desi ninsese destul de mult toata saptamana, nefiind bagat ratrack-ul si fiind foarte aglomerat pe la doua partiile erau varza. Cu toate astea am incercat toate partiile mai putin Kanzelul, ca nu mergea teleskiul. Pe la 5 ziua de schi s-a incheiat, din pacate cu foarte multe regrete apropos de conditiile care sunt oferite pe partiile de schi din Romania in raport cu banii pe care trebuie sa ii dai pe cabluri. Eu personal m-am jurat ca anul asta a fost ultimul an in care am mai fost pe partiile din Romania. Sambata seara ne-am oprit la Restaurantul Zet din Predeal, dupa care Adi s-a intors in Bucuresti iar noi am mers in Busteni sa stam la Vlad (un prieten de al lui Sorin). Seara de sambata s-a desfasurat destul de frumos, adica am socializat la o bere si un vin cu Vlad si cu musafirii lui. Duminica dimineata, ne-am hotarat sa mergem la Azuga sa coboram pe niste picioare in Baiului. Asa ca dupa un mic dejun la cabana Sorica pe la 11 eram in gondola. Pentru inceput ne-am propus sa dam o coborare pana la stana pe un picior paralel cu Zamora. Zis si facut. Vremea era superba. Am ajuns noi la stana, am facut o mica pauza, am admirat Bucegii care se vedeau extraordinar, dupa care ne-am pus pieile si am inceput sa o dam la deal. Pe drum Horatiu a vorbit cu Bubulu care ne-a zis ca e si el in Baiului cu Vlad si cu Radu si sa ne vedem cu totii sa dam o ureche(adica muchia urechea). Asa ca intr-o ora aproximativ eram cu totii pregatiti sa coboram pe Urechea. Treaba a mers bine pentru mine pana am ajuns la intrarea in padure unde era un pulver pana la mijloc si pe care nu stiam sa il schiez. Pana la urma mai cu semiplug obosit mai cu incercari nereusite de cristiane m-am descurcat si am ajuns la drumul forestier. Baietii voinici au mai urcat o tura pe Cazacu, iar pe la 6 seara ne-am adunat cu totii sa mergem spre Bucuresti. Pe drum l-am convins pe Bubulu sa vina cu noi la o carciuma din Sinaia unde ne-am spritzuit vreo 2 ore. Inainte de a merge spre Bucuresti l-am lasat pe Bubulu in Poiana Tapului iar noi am ajuns la destinatie pe la vreo 12 noaptea ca niste cucuvele ce suntem.















No comments: