Monday, November 17, 2008

Valcelul cu Fereastra - o tura clasica in Piatra Craiului

Dupa ce o saptamana intreaga am dat telefoane in stanga si in dreapta ca sa fac echipa, sambata a venit momentul foarte asteptat de mine, adica tura pe Valcelul cu Fereastra in Piatra Craiului.

Tura a inceput clasic, cu urcarea spre cabana Ascunsa.

Foto: Vlad Corsate

Pana la cabana veselia a fost in toi, asta pentru ca a venit personajul principal , adica Chelu.


De la cabana am urmat poteca pana la primul obstacol.

De aici am continuat cu urmatoarele saritori pana la fereastra, apoi valcelul cu smardar pana la Amvon.
Foto: Vlad Corsate

De la Amvon eu, Horatiu si Vlad am iesit in creasta, ceilalti au decis sa coboare pe braul Cioranga.

Mai departe am urmat traseul de creasta pana la Vf.Padina Popii si de aici am coborat pe Padina Popii la Diana si apoi la Plaiul Foii.
O tura de exceptie iar vremea de vis.

Toate pozele sunt aici.

No comments: