Monday, April 11, 2011

Stagiul de initiere in speologie "Vali Neagu" 2011

Ultimele doua weekend-uri mi le-am petrecut, ca si in ultimii ani, incadrand la stagiul de initiere de la Ratei, organizat cu colegii mei de la Clubul de Speologie "Focul Viu". Ca in fiecare an, e o ocazie sa ma reintalnesc cu speologia, cu pestera, cu faleza si cu mult iubitele tehnici de coarda TSA.

Astfel, 1-3 aprilie au insemnat 2 zile pline de faleza, iar 9-10 aprilie inca o zi de faleza si una in Avenul Bratei. Plus prezentari teoretice de seara, care mie imi face asa de mare placere sa le prezint.

Dar nu am stat linistit: primul we a insemnat si 25 km de alergat pe drumul forestier ce duce spre cantonul Bratei, drum cu o inclinatie considerabila si un peisaj de vis, iar al doilea we doar vreo 18 km, alergati doar in prima zi, deoarece duminica, pe langa programul mai incarcat de aven, nici vremea, rece si cu viscol si zapada, nu prea m-a lasat sa imi fac antrenamentele.

No comments: