Sunday, March 20, 2011

Premiere cicliste de duminica

20 martie a fost cu siguranta o duminica interesanta, care a insemnat dintr-un foc doua mari premiere cicliste pentru mine:

1. Primul meu concurs de sosea

Astfel, de dimineata, m-am prezentat cu Dani la Dragonul Rosu pentru prima etapa de anul asta a concursurilor de sosea organizate in parcarea complexului de catre FRCT. Ne-am inscris la sectiunea amatori si am luat startul pe un vant ingrozitor.

Surpriza a fost ca, desi nu am reusit sa sprintez cand s-a detasat plutonul fruntas, format din 5 ciclisti, am reusit sa ma tin la o distanta acceptabila de acestia pana la finalul concursului, singur, fara beneficiul unei trene. Pe lungimea cu vant din spate prindeam peste 45 km/h, pe cea cu vant din fata ma luptam crancen pentru un 30.

In final, am terminat conform rezultatelor oficiale concursul pe locul 6 din 20 de participanti, la mai putin de 50 de secunde de cei din plutonul fruntas. Se pare ca nici sportul asta nu e departe de sufletul meu... Oricum, invarteala asta in parcare si distanta scurta nu sunt neaparat acordate cu preferintele mele, dar m-au facut sa imi doresc sa particip la ceva mai serios. Si vine vertiginos luna august, cu concursul anului pentru mine, Oetztaler Road Marathon, unde sper sa reprezint Romania cu onoare si sa iau un rezultat bun, cel putin in comparatie cu restul romanilor care au participat la acest concurs pana acum.

2. Prima mea tura de CX (cyclocross)

Astfel, direct de la concurs, m-am deplasat cu Dani la Cernica, cu escala de cafea la Cora in Pantelimon, unde am petrecut o dupa-amiaza placuta calarind noul meu armasar, Kona Yee-haa cycloross edition, tuning propriu. O zi frumoasa si un sport deosebit: in mod cert CX-ul se preteaza pentru padurile din jurul Bucurestiului. Ce mai, un film si niste poze facute cu telefonul spun totul. Traseul e pe Sports-tracker.

No comments: