Monday, October 31, 2011

Pedaland cu oameni faini la Bran

Asa, pe final de an, trebuia sa facem si noi o tura de MTB. Chiar n-am mai facut nici una anul asta. Una asa, cu prieteni, cu facut pauze de poze, cu stat cu burta la soare dupa o catarare horror, una din care sa te intorci acasa relaxat, nu cu creierul plin de adrenalina si endorfina.


Astfel, la propunerea lui Adi, ne-am indreptat spre Bran unde urma sa petrecem un weekend de pedalat si nu numai impreuna cu Ion Trandafir, zis si The Saint pentru cine "cunoaste" si gasca lui, la el la pensiunea Cehov, una din cele mai frumoase locuri unde m-am cazat vreodata.

Am ajuns vineri seara acolo, cu Roxana si Adi. Sambata dimineata, toata lumea a plecat intr-o tura lunga de o zi, ce implica o urcare si coborare in Poiana Gutanului sub Bucegi, iar dupa-amiaza un parcurs in zona Sirnea-Pestera. Toti mai putin eu care m-am indreptat cu masina spre Poiana Brasov la Campionatul National de Ciclocross.

Ca sa inchei repede cu partea de concursuri, de care e plin peste tot, am facut un rahat: mi s-a rupt o roata la incalzire iar apoi, cu o roata de imprumut de la Basso, mi s-a rupt lantul la start. Am reusit sa pierd jumate de zi superba de MTB. Si sa trecem la lucruri relaxante:

Din Poiana am gonit cu masina spre Fundata unde, la intersectia spre Sirnea, am facut cuplarea cu grupul. Din pacate nu tot, unii dintre baieti si fetele, inclusiv Roxana, intorcandu-se deja spre pensiune. Eu am pedalat cu baietii spre Sirnea si apoi pe o urcare superba si o balaureala prin padure pe ceva traseu de acu' zeci de ani, neumblat de nimeni, pana in Saua Joaca. De acolo, am coborat spre Casa Folea, Magura si, pe o vale superba, in Bran.




Dupa o seara placuta cu povesti, seminte, Wist, bere si vin, a doua zi am mai dat o tura, de la pensiune spre poalele Bucegilor, catre traseul de pe Clincea, partia de schi de la Bran, pe niste dealuri si picioare superbe pe drumuri stiute de Ion. La intoarcere, impreuna cu Adi, am mai "escaladat" o data din Bran exact pe traseul de pe Clincea inapoi in traseul pe unde mersesem dimineata. Ce mai, zona e superba si sunt incredibil de multe drumuri de MTB, cu o panta delicioasa.



A fost un weekend superb, linistitor, in care mi-am adus aminte si de cealalta varianta de a savura natura si MTB-ul. Ion si gasca sunt oameni de nota 10 cu care ne face placere sa iesim oricand. Abia astept sa mai dau inca cateva ture din astea pana vine zapada....

1 comment:

Paul said...

Ai asa un stil de a povesti, ca mi-ai facut pofta de mtb. Eu ma gandeam deja la snowboard...
Asa ca daca mai dai o tura, anunta-ma si pe mine.