Tuesday, May 06, 2008

Valea Malinului si Valea Cerbului pe schiuri - 1 si 2 mai

Si a trecut si weekendul cu 1 mai poate mai repede decat ma asteptam, asta si din cauza vremii destul de nefavorabile.
Joi: Am plecat cu Roxi din Bucuresti spre Poiana Tapului unde ne-am intalnit cu Bubulu si Cristina. Planul era sa mergem pe o vale, asa ca am ales Valea Malinului mai ales ca eu si Roxi nu mersesem niciodata pe aceasta vale. Am decis sa intram pe firul secundar, dar inainte am mers sa vedem intrarea pe Blidul Uriasilor pe unde intentiona Bubulu sa coboare a doua zi. Am inceput sa coboram pe vale, destul de frumos pana la intrarea in canion unde era un con de avalansa cu bulgari mari. Dupa ce am coborat canionul, mai mult pe canturi ca nu prea puteai sa iei un viraj, am ajuns la confluenta cu Valea Coltilor de unde printr-un mic hornulet am iesit in Valcelul din Poienita.
Cateva poze:





Intrarea pe Blidul Uriasilor:



Vineri: Dimineata mergem la Bubulu unde ne astepta gasca formata din : Cristina, Georgiana, Matei si Raluca, Radu si evident Bubulu. Mergem cu totii spre cabina unde ne astepta o ditamai coada. Dupa vreo 3 ore de asteptat - timp in care s-a alaturat si Mario - ajungem in platou. Planul lui Bubulu de a cobori pe Blid nu poate fi viabil datorita vremii nefavorabile, ceata, vant, asa ca toti ne decidem sa mergem spre Cerdac. La intrarea pe Valea Cerbului ceata s-a mai spart asa ca am putut sa admiram peisajul.



Trei fete cucuiete:











No comments: