Sunday, July 20, 2008

Maratonul de la Baia Mare






Vineri, dupa un drum lung si obositor de la Bucuresti la Cluj si dupa un somn de vreo trei ore, sambata cand a sunat ceasul imi venea sa plang. Cu toate astea am reusit sa ne mobilizam si sa plecam din casa pe la 6:30 dimineata si sa punem inca o data bicicletele pe masina pentru a merge la Baia Mare la maratonul de MTB din 19 iulie. Eu eram decisa sa particip la proba de 50km, dar cum cu o zi inainte fusese rupere de nori in zona, traseul de 50km s-a anulat, varianta de 50km insemna de fapt doua ture de 25km. Cum eram super obosita am decis fara sa stau prea mult pe ganduri sa ma bag la distanta scurta, adica 25Km in timp ce Horatiu a optat pentru varianta de 75Km. Traseul a inceput cu o urcare brutala pe o vale, foarte frumoasa si tehnica in acelasi timp. Dupa care a inceput o coborare destul de abrupta si desigur a inceput zona cu noroi din padure. Aici placerea de a pedala a fost inlocuita de o mare carca si la urcare si la coborare printr-un noroi imens. Din fericire, traseul a continuat cu o coborare pe forestier, apoi o bucata de asfalt, dupa care o urcare pe un drum forestier si din nou nelipsitele noroaie. Am reusit sa depasesc cu bine toate obstacolele iar in final cand am ajuns la finish, am fost surprinsa sa aflu ca am fost a doua. Horatiu a ajuns si el dupa sapte ore si jumatate, plin de noroi dar foarte incantat de traseu.
Ii felicit pe organizatori pentru traseele alese si mai ales pentru faptul ca au reusit sa mai organizeze o editie a acestui maraton in conditiile in care la noi ciclismul e mai putin popular iar oamenii sunt circumspecti la acest gen de competitii.

No comments: