Monday, July 07, 2008

Maratonul Sf.Gheorghe si Piatra Craiului

Foto: Startul la maraton

Weekendul acesta ne-am continuat sezonul competitional prin participarea la maratonul de ciclism de la Sf. Gheorghe. Iar cireasa de pe tort e ca eu am luat locul III la categoria 18-30 ani.

Foto: sosirea fetelor


Foto: Eu si Kitty

Maratonul asta mi-a placut pentru ca am mers cu Kitty tot drumul si nu m-am plictisit. De asemenea traseul ales a fost foarte tehnic, dar din pacate prost marcat, s-au ratacit destul de multi. Printre ei si Horatiu.


In rest a fost ok, seara am incheiat-o cu pizza si multa bere.

Pentru duminica planul era sa facem tura lunga de Piatra Craiului, adica Gura Raului-Prapastii-La Table-Dambovicioara-Satic-Cascoe-Plaiul Foii - Gura Raului. Dar cum dimineata vremea nu se arata prea buna, am ales sa facem tura medie, adica Gura Raului-Prapastii-La Table - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - Pestera - Magura. Participantii la tura au fost urmatorii: eu, Horatiu, George, Bubulu, Georgiana, Cristi.

Varianta mea:

Dupa ce ne-am regrupat la Gura Raului am inceput binecunoscutul urcus pe Prapastii:

Foto: George, Cristi,Georgiana,Horatiu

Inainte de a urca in Cheile Pisicii am facut o pauza scurta, timp in care Bubulu ne-a facut o demonstratie de luat bicicleta in carca:



Inainte de a ajunge la Table am mai facut o pauza scurta:


Aici a avut si urmatoarea discutie intre Horatiu si Bubulu:

Horatiu: Hai mah sa mergem.
Bubulu: Unde sa mergem bai Horatiu?
Horatiu: Pai hai sa ne miscam ca vine ploaia pe noi.
Bubulu: Bai Horatiu, te grabesti de parca ne-ar astepta sus un camion de femei.

Mai departe tura si-a urmat cursul firesc adica dupa o carca scurta pana La Table a urmat portiunea unde s-a defrisat masiv si unde e stricat drumul:


Foto: Bubulu

Coborarea in Dambovicioara ne-a mai relaxat un pic, cat sa ne mai tragem sufletul inainte de urcarea din Ciocanu.

Foto: Eu pe coborarea spre Dambovicioara
Autor: Georgiana Dorobantu

Dupa Ciocanu a urmat Sirnea unde ne-am oprit la o cinzeaca la carciuma satului.



Coborarea din Sirnea:

Foto: Georgiana

Foto: Cristi


Foto: George

Foto: Horatiu

Foto: Bubulu

Ultima urcare spre Pestera a fost cu multa carca, dar in final bucuria coborarii la Magura si apoi la Gura Raului a fost incomensurabila.

Dupa ce am pus bicicletele pe masina, am mers in Sinaia sa mancam la Riviera. Datorita faptului ca aveam patru biciclete pe masina, a lui Bubulu fiind legata numai cu niste chingi de alta, am mers foarte incet (30 km/h) pana in Sinaia, asa ca l-a carciuma am ajuns pe la zece si jumatate.

Dupa ce l-am lasat si pe Bubulu acasa, am plecat spre Bucuresti, unde am ajuns la doua noaptea.

Iar azi a fost o alta zi de luni halucinanta.


Varianta lui Bubulu:

Zarnesti (Gura Raului)-La Table-Dambovicioara-Ciocanu-Sirnea-Zarnesti-tura de 40km pentru unii de 75km pentru altii.

Duminica eram hotarat sa merg in sfarsit cu bicicleta pe la Omu si de acolo pe Clincea-Bran-Rasnov-Trei Brazi-Susai-Azuga-Baiul Mare-Poiana Tapului, nu mai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. Duminica dimineata sun la cabina si aflu ca normal nu merge, ca doar e duminica si bate vantul. Il sun pe micutul Luca si il intreb daca nu are chef de alta combinatie…Luca imi spune ,, ba nu am chef, e nasol afara stau sa invat,, eu cum nu prea mai vreau sa invat nimica, il sun pe Horatiu poate ma ia si pe mine cu bicicleta din Rasnov pentru a merge cu el, cu Roxana, si George in Piatra Craiului.

Afara cam batea vantul, destul de tare, si cam frontal fapt pentru care in loc sa fac 1 ora si un pic pana in Rasnov fac vreo ora si 40 min, si ajung la locul de intalnire destul de stors, dupa 15km, de urcare pana la Paraul Rece si vreo 10 Km de coborare pana la Cheia in Rasnov.

In Zarnesti ne intalnim cu Georgiana si Cristi care venisera si ei cu bicicletele.

Din Zarnesti pana la Table drumul e foarte bun, practic se poate face 95% pe bicicleta, si nici foarte solicitant. La Table desi puteai sa mergi pe pamant uscat ma incapatanez si ma tare ca armata germana in Rusia, in noroi pana la glezne…. Ma rog fiecare cu placerea lui. De la table coborarea pana in Dambovicioara e super un drum forestier care are doar o singura portiune mai dificila in rest fiind foarte usor de coborat. Urcarea de la Dambovicioara-Ciocanu-creasta este extrem de solicitanta atat fizic cat si psihic sau mai ales psihic, drumul aproape fara serpentine poate demola psihic multi campioni. Merg la deal mai mult din inertie cu rasuflarea lui Horatiu in spate, peisajul in zona e superb, practic meritand tot efortul.

Din Creasta pana in Sirnea drumul se mai imoaie urcusuri usoare alternand cu coborari.

Dupa ce probez in Sirnea (cred ) o afinata de la un bar local, cu forte proaspete o dam spre ultima urcare spre Folea, cu capul un pic plin de 100 g de afinata si o bere fac un pic de circarie cu Roxana cand coboram ultima panta sa o mai urcam odata ,,rot punckt,, fara sa punem piciorul jos. Desi tura nu este ceva iesit din comun (40km, si vreo 15km de urcare, cred, ) totusi este destul de solicitanta pentru cineva mai putin antrenat Cristi care era la prima lui tura pe munte a reusit sa tina pasul cu noi. Georgiana s-a mai plans un pic dar in rest totusi am mers toti cap coada fara probleme. Dupa o ultima contradictie cu George privind marsul de 48 ore fara pauza al Legiunii Straine (http://www.legion-2reg.com/fr/mission/cadre_emploi.php) coboram spre Gura Raului de acolo intr-o ora suntem din nou in Busteni.

Bubulu 08.iulie.2008.



1 comment:

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!