Tuesday, January 06, 2009

De revelion la Madaras

Dupa multe telefoane si discutii am hotarat sa mergem de revelion la Madaras (langa Miercurea-Ciuc) la sugestia unui bun prieten(sa ne traiesti Octave!!). Zona este foarte frumoasa, mai fusesem in Miercurea Ciuc cu ocazia unor concursuri de mtb asa ca ideea de a merge acolo de revelion a fost acceptata cu surle si trambite. Ne-am strans o gasca de doisprezece oameni, o parte am ajuns in 30, ceilalti au ajuns in 31 seara. Planurile de a face schi de tura nu s-au concretizat decat intr-o tura cam lesinata in 2 ianuarie pana pe un varf de langa Harghita Bai dar din lipsa de zapada am coborat mai mult cu schiurile in spate.


Avem schiuri sanatoase

Totusi tura s-a concretizat cu un filmuletz:



In rest am mai schiat intr-o zi pe o partie din Harghita Bai pe care nu mergeau cablurile prin urmare am urcat cu schiurile in carca vreo patru ture.

In ultima zi de schi am incercat timid sa schiem pe o defrisare de langa cabana, din pacate era prea putina zapada asa ca eu si Horatiu ne-am limitat la singura coborare.

1 comment:

Anonymous said...

La multi ani, Horatiu! si nu uita...au mai ramas 7 ani (pan' la Alaska) ;)
Radu Solo