Sunday, June 21, 2009

Maratonul Medival Medias 2009 si un mic antrenament in Bucegi

A venit in sfarsit Medias-ul. Primul maraton cu proba lunga reala pe anul asta a fost doar pentru mine, Roxana nu a putut sa vina. Prin urmare, dupa o escala vineri in Cluj, sambata dimineata m-am dus la prima ora in Medias si m-am inscris la proba de 80 km. Traseul maratonului e deosebit de pitoresc si placut, pe dealurile si prin satele din jur, incluzand si trecerea prin niste biserici fortificate medievale. Profilul, dupa cum se vede, include multe urcari, unele dintre ele destul de dificile.


E personal m-am simitit acceptabil, partea rea fiind caldura si faptul ca imi tot amorteau de la ceva picioarele, fapt ce ma obliga sa ma tot opresc si care m-a facut sa pierd probabil minute bune, mai ales pe ultima jumatate. Cu toate astea, sunt multumit de rezultat. Am terminat in 5.17 ore fata de 7.48 cat scosesem anul trecut. In plus, anul trecut am fost ultimul, iar anul acesta sunt asezat confortabil la mijlocul clasamentului. Am tras tare, dar s-a vazut.
Merge si o felicitare la organizatori care, cu exceptia unui mic incident la premiere, care a tinut mai mult de nesimtirea unui participant, au fost la inaltime. Cuvantul corect este "impecabil" si sper sa ne vedem acolo toti si anul viitor.

Rezultatele si pozele organizatorilor sunt pe site-ul maratonului.

Sambata seara am ajuns la aniversarea de 40 de ani a Clubului de Speologie "Focul Viu" unde m-am cam mucit cu bere. Organizarea a fost deosebita iar Roxana care s-a implicat mai mult o sa povesteasca mai pe larg.

Duminica dimineata a venit randul primei ture pe jos de anul asta, cu rol de antrenament/verificare pentru ultra-maratonul Bucegi 7500 care bate la usa. Cu cronometrul in mana, am parcurs traseul Padina - Saua Strunga - Vf. Omu - Valea Ialomitei - Pestera - Padina, echipa fiind formata din noi doi si Alin, adica aproape toata echipa de Carpathian Adventure - lipsea Ovi.


Desi parea ca suntem cam copti, rezultatul nu e rau, dat fiind ca eu, veriga slaba a echipei, veneam dupa 3 nopti aproape nedormite si dupa Maratonul Medias unde am dat tot ce am putut. Am scos 35 min pana in Saua Strunga, 2:20 din Strunga pana pe Omu (traseul e dat de 5:30) iar la intoarcere, unde eu am cedat un pic fizic, am facut aproape 2 ore de pe Omu pana la Padina, incluzand e drept si cateva pauze si un ocol pe la intrarea in P. Ialomitei. In total, am avut pe ceas cam 5:10 incluzand toate pauzele. Nu e un rezultat senzational, dar e bine pentru ambitiile noastre. Am alergat un pic pe coborari si speram ca data viitoare sa mearga din ce in ce mai bine. Sa nu uit ca zona de vest a crestei Bucegilor, pe unde nu mai fusesem niciodata, e deosebit de frumoasa si pasnica, numai buna de trail running. 



Am pus traseul pentru doritori si pe Wandermap.

No comments: