Monday, April 05, 2010

Cantonament de Paste la Cluj

Cum nu ne sta in fire sa ne punem la masa cu bucate si sa nu ne mai ridicam de acolo 3 zile, ne-am gandit sa ne petrecem Sfintele Sarbatori la Cluj, dar in acelasi timp si sa ne incepem antrenamentul pentru un sezon deloc usor ce va urma. Asa ca am ajuns la Cluj vineri, cu gandul sa stam pana luni si sa dam macar o tura mai serioasa de trail-running.

Sambata, de dezmortire, am dat o mica alergare de 8,5 km si vreo 220 m diferenta de nivel, prin Hoia.


Treaba nu a mers foarte prost (cum ma asteptam), ba chiar as putea sa spun ca, inclusiv urcarea de pe strada Donath pana la observator, nu m-a obosit in mod deosebit. Traseul il gasiti pe Runmap.

Astfel, cu curaj, duminica am dat un traseu mai adevarat, de data asta prin Faget, o zona care mi se pare raiul antrenamentului de trail-running. Daca as mai sta in Cluj, toata ziua as fi pe acolo alergand... In fine, traseul nostru de alergat a acumulat aproape 25 km cu 540 m diferenta de nivel, destul de mult as zice eu pentru inceputul sezonului. Urcare din Manastur pe banda rosie, apoi pe asfalt pana spre Salicea, cruce albastra pe vf. Peana, banda albastra pe langa Izvorul Bilascu, apoi banda rosie inapoi in soseaua de Ciurila. Pentru antrenament psihic, am mai urcat o data spre Salicea pe asfalt, terminand cu o coborare pe cruce albastra pana la poligon. Oboseala mai mare a inceput sa se simta cam pe ultimii 5 km, dar a fost ok.



Am reusit sa parcurgem, la inceput de sezon, traseul cu o medie de vreo 8,4 km/h, ceea ce suna incurajator. Abia asteptam maratonul de la Moieciu, dar pana atunci mai avem cateva saptamani de antrenament serios. Traseul l-am pus pe Runmap.

1 comment:

Diaconescu Radu said...

Foarte fain, si cand te gandesti ca mai sunt decat 3 weekend-uri pana pe 1 mai.

Poate ne potrivim la o tura de alergat pe la munte pe undeva in perioada urmatoare.