Monday, April 26, 2010

S-a dat drumul la pedalat: bike pe dealurile Campinei

Duminica de 25 aprilie a insemnat prima tura de bike pentru mine anul asta. Astfel, am plecat la o tura de antrenament pe langa Campina, impreuna cu Doru si Oana, Sorin si Dragos. Tura are cam 63 km, in intregime asfalt, dar cu diferente de nivel super tari, insumand cam 1810 m si arata cam asa (traseul de pe GPS-ul meu l-am pus pe Bikemap):

A fost o tura pe de o parte relaxanta, cu multe pauze de bere, dar pe de alta parte de antrenament serios, toate urcarile fiind parcurse fara oprire. Intr-un final, timpul meu total de pedalat a fost cam de 3:50 h, dar am mai facut ceva bucle prin padure si m-am mai intors de cateva ori sa urc din nou o panta mai delicioasa, deci probabil cam 3:30 - 3:40 ar fi corect.

Concluzia este ca merge bine treaba pentru inceputul de sezon, dar in aceiasi ordine de idei peste doar cateva zile voi lua startul cu Sorin in echipa in Iron Bike, un concurs de MTB de 275 km, pentru care cu siguranta nu e suficient cat putem acum. Dupa Eco-Marathon-ul de la Moieciu va urma o serie de antrenamente serioase de rulaj. In fine, iata-ne pe mine si bicicletutza mea gata de un nou sezon de MTB (foto facute de Doru - toate pozele lui le puteti vedea aici):

5 comments:

andrei manea said...

Nu prea stiu zona asa ca mi-ar placea sa dai si tu o lista a comunelor prin care ai trecut, ca tare ma tenteaza si pe mine o tura pe acolo! ;)

Campian Horatiu said...

Scuze, am uitat sa pun un link pe Bikemap cu traseul, l-am pus acum inainte de poza de pe GoogleEarth, intra pe Bikemap si vezi exact pe unde e traseul sau descarca de acolo track-ul GPS. Localitatile ar fi: Campina - Sotrile - Comarnic - Secaria - Doftana - Sotrile - Campina.

andrei manea said...

Mersi fain!

andrei manea said...

P.S. Mi-am trecut BIKEMAP-ul la Favorites! Multzam! ;)

Bogdan said...

sunt din zona, probabil sambata fac acelasi traseu :)