Sunday, June 09, 2013

3Munti, 3Echipe, 3Zile de vis

Cel mai asteptat concurs de MTB al anului este, fara nicio discutie, 3Munti. Competitia de 3 zile organizata de Luci Clinciu in seria Carpathian Man e unica, frumoasa, dura si epica. Trei zile de MTB adevarat prin Leaota, Crai si Bucegi.... Trei zile de pedalat in echipe de doi. Iar anul asta, ca bonus, a venit mai repede, in iunie. Cyclopedia a prezentat la start 3 echipe la fel de epice: Roxana cu Oana, Sorinescu cu Doru si subsemnatul cu Dani. Alaturi de noi si echipa de prieteni Serban/Luci.

Prima zi, cu startul din Stoienesti, ne trece peste Varful Leaota si coboara la Cheile Gradistei la complex. Am luat cu totii startul de dimineata, fresh si plini de viata. Dupa clasica ratacire de coechipier de la start, m-am reintalnit cu Dani inainte sa se termine asfaltul si am facut un mic trenulet incepand sa depasim pe urcare cat putem. Am mers bine de tot, am depasit niste echipe bune iar in varf am ajuns pe locul 3 sau 4, aproape impreuna cu Serban si Luci. Dar a venit coborarea care nu e punctul nostru forte si am mai pierdut ceva locuri. Oricum, echipa noastra a fost inchegata bine de tot, urcam aproape la fel iar la coborare, unde eu mergeam o idee mai repede datorita experientei poate ceva mai mari, nu a trebuit practic sa il astept pe Dani care, de fapt, incet si-a dat drumul si n-a mai trebuit sa-l astept deloc. Am facut o echipa perfecta din punctul meu de vedere. Si, cu toate noroaiele pe care le-am intalnit pe coborare, am ajuns cu bine la finalul primei zile. Pe final ne-am straduit cat am putut sa fugim de Balan si Fodor care ne suflau in ceafa si am reusit sa ajungem un pic inaintea lor.

A doua zi ne-a cam plouat bine de tot, dar entuziasmul nu poate fi omorat asa de usor. Si cum traseul facut de Luci nu e prea sensibil la ploaie, ne-am simtit bine de tot, desi am avut un start un pic cam cu stangul. A doua zi e mai grea ca e si foarte multa lume, fiind si cei care au venit doar pentru o singura zi de concurs. Una peste alta, din nou a mers treaba struna si, bonus, prin Prapastii ne-am alergat din nou prieteneste, pe o ploaie torentiala, cu Balan/Fodor schimband si cate o vorba si o gluma. Am reusit inca o zi epica, dupa ce am facut eforturi mari pe finalul de pe asfalt sa mai castigam cateva secunde la general.

A treia zi a fost de departe cea mai epica. Dupa o urcare linistita spre Leaota, impreuna cu echipa Luci/Serban, care au fost tot concursul cu 5% mai buni decat noi exceptand ziua a doua cand au avut mici probleme, am ajuns in conditii bune sus in Saua Strunga. Insa de acolo a inceput potopul si am coborat practic frumosul trail pe ploaie torentiala. A fost, culmea, senzational de frumos, noroiul care se facuse nefiind deloc deranjant, mai mult amuzant. Pe urcarea finala pe asfalt, cu bicicletele scartaind din toate incheieturile, ne-am mai alergat cu unii de la HPM Cycling pentru a termina concursul pe un onorabil loc 8 la general.

Fetele au avut o viata un pic mai grea, dar au terminat si ele cu bine cele 3 zile, Roxana fiind fericita de atata MTB. Am plecat din Moieciu, ca in fiecare an, cu senzatia stranie ca parca si a doua zi ar trebui sa facem tot asta, sa pedalam si cu durerea in suflet ca asta e doar o senzatie ce nu are legatura cu realitatea..... Asteptam cu drag sa vina urmatoarea editie si se stie, cu totii ne dorim 4Munti...

1 comment:

Daniel said...

Man, cred ca am iesit pe locul 7 la general, uite-te pe diploma. Initial ne-a strigat pe 6, apoi s-a modificat ca sarise o echipa.